Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel je 'm via ons contact formulier of mail naar info@loubi.nl

Bestellingen

Inklapbare content

Kan ik producten reserveren?

Producten kunnen niet worden gereserveerd. De producten hebben een korte levertijd dus zullen daardoor niet lang onverkrijgbaar blijven. Houd onze socials in de gaten voor nieuwe leveringen en drops.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Check eerst je rekening. Is het bedrag afgeschreven van je rekening, dan kun je er vanuit gaan dat de order goed is doorgekomen. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via info@loubi.nl

Navragen voor de zekerheid mag natuurlijk ook. Voorkomen is immers beter dan genezen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Het is niet (nog) niet mogelijk om een account aan te maken op onze website.

Kan ik het afleveradres van mijn order nog veranderen?

Wij garanderen de producten binnen 3 dagen te verzenden. Wil jij na je order toch het aflever adres aanpassen? Stuur dan een mailtje naarinfo@loubi.nlen als je geluk hebt ben je op tijd en kunnen wij het adres voor je aanpassen.

Het product dat ik wil is uitverkocht.

Houd onze socials in de gaten voor nieuwe leveringen en drops

Betalingen

Inklapbare content

Welke betaalopties bieden jullie aan?

IDEAL en op rekening (alleen voor zakelijke orders)

Mijn betaling is afgebroken, wat moet ik doen?

Check eerst je rekening. Is het bedrag afgeschreven van je rekening, dan kun je er vanuit gaan dat de order goed is doorgekomen. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via info@loubi.nl

Navragen voor de zekerheid mag natuurlijk ook. Voorkomen is immers beter dan genezen.

Ontvang ik een order bevestiging?

Ja, je ontvangt altijd een orderbevestiging via de mail.

Verzending en levering

Inklapbare content

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten zijn 6,95 incl. BTW per pakket. Deze kosten zijn voor de consument.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De producten worden binnen 3 dagen op de post gedaan

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren.

Orders kunnen niet worden gewijzigd of geannuleerd via de website. Je kunt altijd een mailtje sturen naar onze klantenservice viainfo@loubi.nlen dan gaan wij ons best doen om de order er nog tussenuit te halen.

Lukt dit niet op tijd, dan moet je de order helaas retour sturen na ontvangst.

In welke landen leveren jullie?

Wij leveren onze producten in Nederland en Belgie. Wil jij een loubi product in een ander land ontvangen? Stuur dan een mailtje naar onze klantenservice viainfo@loubi.nlen dan zorgen we dat het pakket wordt opgestuurd naar het juiste land en adres.

Hoe kan ik mijn order tracken?

Je kunt je order tracken via de track & trace code dat je hebt ontvangen.

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen.

Neem contact op met de klantenservice viainfo@loubi.nlen dan gaan we zorgen dat je je order retour kunt sturen en wij de juiste producten kunnen aanleveren.

Ik heb een beschadigd product ontvangen.

Neem contact op met de klantenservice viainfo@loubi.nlen dan gaan we zorgen dat je het beschadigde artikel kunt omruilen voor een nieuw product.

Retourneren

Inklapbare content

Wat is het retouradres?

Dikkerslaan 14 in Borne

Wat zijn de retourkosten?

Pakketkosten zijn €6,95

Algemeen

Inklapbare content

Hoe maak ik een account aan?

Klik op het persoon icoontje rechtsboven.

Hebben jullie ook fysieke winkels?

We hebben zelf geen winkels. Onze producten zijn wel verkrijgbaar in andere retail winkels.

In welke winkels zijn jullie producten verkrijgbaar?

  • Schoonheidssalon BeautiQ in Hengelo
  • etc.

Zakelijk

Inklapbare content

Hoe maak ik een zakelijk account aan?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om zakelijk een account aan te maken op onze website. Zakelijke bestellingen kunnen worden geplaatst via britt@loubi.nl

Kan ik de producten laten personaliseren?

Dit kan vanaf een minimale order groote van 500 stuks. Neem voor meer informatie contact op via britt@loubi.nl

Kan ik ook op rekening bestellen?

Zakelijke bestellingen gaan altijd op rekening.

Kan ik jullie kaarsen in mijn winkel verkopen?

Dat kan zeker! Neem hiervoor contact op met britt@loubi.nl

Kan ik Loubi producten inkopen als relatie geschenk?

Jazeker. Neem voor een passend voorstel contact op met britt@loubi.nl

Volg ons op Instagram